____ ppioforum.com

______A place for PPIO folks to share photos and lessons.In addition to this forum , you can sign up for our free mailing list on our main website at www.PPIO.com.

GRACIAS POR RECIBIRME

Marci says:" Tell us about yourself and post a picture."

GRACIAS POR RECIBIRME

Postby tgraciasati » Wed Jan 20, 2010 3:45 pm

MONICA Y VIVO EN LA PROVINCIA DE NEUQUÉN SOY en la Región Patagónica DE LA REPÚBLICA ARGENTINA. LLEGUE A USTEDES GRACIAS A UNA GRAN AMIGA ALICIA GARCIA QUE ME HA ANIMADO A PARTICIPAR. Comencé CON LA PINTURA HACE 25 AÑOS PERO CON PORCELANA Hace 6 AÑOS.CONOCÍ MUCHA GENTE LINDA EN EL MUNDO DE LA PORCELANA (lamentablemente POCAS DE MI PAÍS) QUE ESTÁN DISPUESTAS A NO DEJAR MORIR ESTE MARAVILLOSO ARTE YA COMPARTIR Saberes DANDO PASO A NUEVAS IDEAS.

HACE 4 AÑOS QUE PINTO SOLA SIN CONCURRIR A TALLERES PONIENDO EN PRÁCTICA LO QUE VOY APRENDIENDO DE MIS LECTURAS TANTO POR INTERNET COMO A TRAVÉS DE LIBROS Y ESPECÍFICOS VOLCANDO MIS CONOCIMIENTOS DE PINTURA adquiridos anteriormente.

ME ENCANTAN LOS DESAFÍOS QUE YA ES MI Despiertan UNAS GANAS ENORMES DE CREAR.

SIEMPRE LE DIGO A MIS AMIGAS: NO HAY NADA QUE NO SE PUEDA HACER, HAY QUE PROBAR, EXPERIMENTAR LAS VECES QUE SEAN NECESARIAS. Y SOBRE TODO NO TENER MIEDO Y animarse.

GRACIAS POR RECIBIRME Y ESPERO NO DEFRAUDARLAS.

; Golpes;, gracias;: Artista: Monica
tgraciasati

Re: GRACIAS POR RECIBIRME

Postby Becky Syroka » Wed Jan 20, 2010 5:33 pm

Recepción al foro, Mónica
;welcome;
Becky
Becky Syroka
Portraits on Porcelain
http:beckysyroka.com
Becky Syroka

Re: GRACIAS POR RECIBIRME (English version)

Postby Sol Labos Brien » Wed Jan 20, 2010 9:27 pm

Monica here.
I live in Neuquen Province of the Patagonia Region. I am from the Republic of Argentina.
Introduced to you by to a great friend of mine, ALICIA GARCIA.
She ENCOURAGED me TO PARTICIPATE.
I started PAINTING 25 YEARS AGO BUT on PORCELAIN only 6 years. I met a LOT OF NICE PEOPLE IN THE WORLD OF PORCELAIN (unfortunately FEW IN MY COUNTRY) WHO ARE not WILLING TO let DIE THIS WONDERFUL ART AND SHARE their Knowledge giving way to new ideas.

It has been 4 YEARS that I am painting without Attending workshops putting into practice what I learn from my readings both online THROUGH MY BOOKS AND from specific knowledge previously acquired.

I LOVE THE CHALLENGES AND some awaken the creative juices in me.

I always tell my friends: THERE IS NOTHING THAT CAN NOT be done, you have to try, test and EXPERIENCE whatever is necessary. And especially not to be afraid and be willing.

Thank you for accepting me and I'm very happy.
Monica
Sol Labos Brien

Re: GRACIAS POR RECIBIRME

Postby Alicia Garcia » Thu Jan 21, 2010 7:23 pm

Hola Moni!!!! ;bravo;
Que bueno que estes aqui....
Hay excelentes lecciones todos los dias y profesoras maravillosas.
Besos
;welcome;

:ppio:

Warm greetings
Alicia Garcia
From Argentina
Alicia Garcia

Return to Say " Hi !"